Anledning till att bilderna inte kom upp.

Hej!
Skulle ju lagt in bilderna innan, men när jag skulle börja så kom pappa in springades och sa att vi va tvunga att åka till svedala för att pappas tjej fick åka ambulans till sjukhuset, så de va bara att packa ihop grejorna och åka, så de a därför. Tyvärr han jag inte blogga innan vi åkte.

Så nu sitter jag här i Svedala och jag har inte varit här på över ett år, så faktiskt lite kul att komma hit nu!
& valparna har kommit , så lite bilder kommer sen.
Blir att sova här i natt & sofia hängde med och de är jag riktigt glad för, du ska bara veta hur mycke de betyder för mig!
& jag har massa att plugga med så min kväll är full!

Nej , nu ska jag lägga in bilderna och sen ska vi gå & handla godis. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0