Onsdag!

Hallå!
Har inte kunnat blogga något innan idag , haft fullt upp! Men nu är jag här iallafall ;)

Någon som tittade på igår och såg att sassa inte gick vidare? & minns ni vad de betyder, jo att jag fick gå med toffsarna, usch de va inte alls roligt! :p men har man slått vad så har man! ;)

Skolan idag var helt okej, hade möte också om de som hände förra onsdagen och de gick bra fast jag har lite & ta igen menmen.
Sofia hängde med mig hem idag och vräkte i oss mat när vi kom hem , sen fick vi cykla tillbaka till skolan och hämta en bok som sofia hade glömt, sen cykla vi upp till ett ställe och jag sprang en runda medan sofia & linn satt eller låg och lata sig ;) haha.

Nu har jag precis duschat och satt på mig myskläder, så nu ska jag & sofia ta och äta mat, ska bli gott för jag är riktigt hungrig & sen ska vi plugga! Men vi hörs nog mer senare ikväll. Puss ♥

haha, en bild från hur de blev med toffsarna idag, usch verkligen inget att hänga i julgranen!


Kommentarer
Postat av: linn

RRRRRRRIIIIIIIKKKKKKKKKKTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGTTTTTTTTTTT SSSSSSSSSÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTT IIIIIIIII DDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDD <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-29 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0