Ni behöver inte läsa!

Hejsan!
Kom hem för ungefär en timme sen från stan, de jag köpte kommer upp i nästa inlägg.
Skolan idag har varit en av värsta dagarna jag har varit med om, började med att vi hade so prov och de gick inte alls bra!
Sen på gympan , kunde jag inte vara med idag heller för en kompis ville att jag skulle följa med henne till skolsystern så vi fick gå tillbaka till skolan och sen skulle jag lägga mina saker i skåpet så kommer min no lärare och säger " sätt dig, jag ska prata med dig" jag bara " jaha okej" och så sa han " vet du vad som kräfs för att få godkänt i no i 9an" jag bara "vad menar du" & så trodde jag att han menade att jag typ hade gjort ngt på någon lektion eller så men så sa han " du måste ta igen allt du har missat i åttan annars kommer du aldrig få godkänt" ( för på den skolan jag gick i innan så missade jag vissa saker i no:n för att vi inte hade saker som behövs till det och så och dom sa innan sommarlovet att jag kunde få godkänt även om jag hade missat det för annars hade jag jue jobbat med det under sommarlovet) så ja, jag kunde verkligen inte hålla mina tårar inne , men jag ville jue inte sitta där och böla, men jag kunde inte stoppa det, så sa han " jag ser att du tycker de e jobbigt och känner att du inte kommer klara det men du måste göra det" nej men tack så mycke för ditt stöd!  & jag bara "mm". Sen kom sofia , hennes tårar rann också, varför skriver jag inte om här. Så jag och sofia gick och åt och så. Så nu ska vi ha möte igen och blablabla..

Sen stack jag hem innan matten och åt och sen mötte jag min lillasyster så stack vi till stan & nu sitter jag här och ska snart gå en runda med sofia , sen blir det idol!
Jag och linn slog vad om att om sassa inte kommer vidare idag i idol så ska jag gå med två toffsar på huvudet imorron och om inte olle går vidare så ska linn göra det, ;)

Nej nu ska jag byta om och gå & möta min fina bästavän! Vi hörs mer senare eller imorron! ♥

Kommentarer
Postat av: My

Fins <3

2010-09-22 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0