Mycke & göra!

Hej!
Äntligen har jag lite tid över till datan! Har gjort något hela tiden idag så har inte alls haft någon tid att blogga , förlåt!
Först stack jag till skolan, usch de är så mycke nu, prov och läxor & en massa!
Jaja, slutade vid tre sen efter skolan stack jag hem till pappa och satte mig direkt med matte läxan och åt, sen åkte vi hem till mamma igen och då va mormor & morfar, kusiner och dom här, så satte mig och pratade med dom, ska jue snart få en kusin! Ungefär samtidigt som jag fyller år med! Sen började idol så tittade på det, håller mig fortfarande till sassa och linda sen alice är med jätte bra.
& nu har jag äntligen blivit klar och fixat allt , så ska sätta mig och titta lite på no läxan som vi har till imorron och sen ska jag sova , med gott samvete! ;)
Tänk att imorron är de redan fredag igen , sjukt vad tiden går! Men skönt med helg, känner att jag verkligen behöver det.
Men vi får höras mer imorron! Puss. ♥

Har ingen bild idag, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0