Mondaay!

Hejhej!
Kunde inte blogga någonting igår för mitt internet funkade inte alls, men nu är de fixat! :)
Pluggade en massa igår och blev nästan klar med allt, sen stack jag ut med sofia, moa & senare kom andra moa också.

Måndag igen , börjar äntligen bli frisk! Men usch de känns verkligen att vinter är påväg! Känns som att man ska börja använda vinterjackan snart.
Skolan idag har gått riktigt segt, började med att jag försov mig och hade en kvart på mig, så åt ingen frukost men som tur va åt vi tidigt idag. Blev iallfall klar med min mobilgrej på slöjden och sen hade vi bara sega lektioner och så.
Ska fortsätta med pluggandet idag och kanske ut en sväng med sofia :)
Nej nu ska jag gå och äta. Vi hörs senare! ♥

Just nu , lite konstig bild men de får ni stå ut med! ;)


Kommentarer
Postat av: natta

Sofie Månsson är saknad enormt mycket... :(

2010-09-20 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0