inte bloggat på länge.

Hej hej!
Va ett tag sen nu igen, jag har inte haft någon lust alls att blogga, men nu ska jag försöka att börja blogga igen , så mycke jag kan!
Blir mer nu när hösten kommer och så.
Mycke som hänt sen sist, både bra , dåliga , jobbiga och roliga saker!

söndag idag, nästan alltid en riktigt tråkig dag, men de blir jue också vad man gör det till..
Vaknade vid halv tio , gick upp och åt frukost och tog inpackning i håret , provade faktiskt att hälla i lite olivolja i inpackningen , så får väl se om de hjälper till lite. Blev klar med att ha städat rummet för en stund sen så nu ska jag snart börja plugga.
Lägger upp lite bilder nu också, kanske en video med ;)
Ha de bääst , Puss. '

några bilder på mig och bästavän i sommar,
har måånga fler men jag orkar inte lägga in alla.












ehm ja xd , men man lever bara en gång! :D



Kommentarer
Postat av: My

finns<3 älskar de neskussin ! <3

2010-09-12 @ 16:02:57
Postat av: linn

HAHAHHAHAHHHAAHHAH, vem är fotografen på vissa bilder ? (a) <3 (L)(L)

2010-09-14 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0