Hos sofia.

Hej bloggen!
Hinner skriva ett snabbt inlägg nu ;)
Fy vad de är kallt ute nu , funderar på att ta fram vinterjackan & de är september, vad jag kan komma ihåg från förra året så va de fortfarande varmt i september! Jaja, allting ändras jue tyvärr.

Just nu sitter jag hemma hos sofia just nu och vi har precis ätit och målat naglarna.
Skolan idag gick bra, körde innebandy på gympan och sen var jag  helt död och sen fick vi stressa oss upp till skolan och slänga i oss mat och snabbt in på nästan lektion, vi har bara en kvart på oss efter gympan och då ska vi hinna duscha, byta om, ta oss upp till skolan som typ tar fem minuter om man cyklar sen ska vi lämna sakerna och ner och äta, vilken människa hinner det?
Jaja, snart ska jag cykla hem och hämta mina böcker och sen ska vi åka till broby!
Men nu ska jag ta kort på mina naglar så ni får se ;) sen ska jag dra mig hem, så vi hörs mer ikväll!

inte världens bästa bilder men de får duga ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0