Godnatt!

Hej!
Har precis fixat allt och så , så nu ska jag gå och lägga mig.
Testade jue min inpackning innan & de känns redan som ett bra resultat!
Sen träffade jag moa & moa, fast moa holmgren stack hem nästan direkt när jag kom, så va bara med andra moa en stund, sen stack jag hem och åt & lite sånt. & Jag som skulle pluggat har inte pluggat någonting på svenskan, men de fixar jag snabbt på någon rast imorron, usch de lät inte bra!
Imorgon ska jag träffa felicia & de va ett tag sen nu! Så kommer nog inte hinna blogga imorron förräns på kvällen , men jag ska försöka skriva något snabbt efter skolan.
Avslutar frågestunden imorgon på kvällen!

Men vi hörs , puss! ♥

Hittade en bild från i början av sommaren på stranden med sofia, fy vad jag saknar det!
 

Kommentarer
Postat av: JEMPA!

Hej!

Nu är "Dagens blogg" vinnaren utsedd! Gå in och kolla om det var du som vann! Om inte, så håll ögonen öppna för en ny tävling! :)

Ha en fin dag!

2010-09-27 @ 10:35:57
URL: http://jempsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0