andra oktober.

Hejhej!
Jag hann aldrig blogga innan jag stack, tyvärr!
Har haft det skoj ikväll! Men nu har jag riktigt mycke träningsvärk i ryggen och benen från gympan i skolan!
Först kom sofia hit och jag fixade mig snabbt och sen stack vi till mamma igen och träffade moa & nelley ute & sen träffade vi annie & en massa en liten stund och vi satt & snacka & lyssna på musik och sånt, trevlans! men fy, de är riktigt kallt ute nu & jag tycker inte om hösten , den trycker ner en och de är så grått! Menmen , man får försöka göra de bästa av det jue.
Just nu sitter jag & sofia under ett varsett täcke och dricker iskall cola, riktigt gott!

Imorgon ska jag upp tidigt och ut & springa med vår hund och sen ska jag & sofia till stan för jag ska köpa nya skor och sen ska vi möta upp sofias kompis emelie som ska sova hos sofia.

Men vi hörs mer imorgon eller senare ( de är jue efter tolv ;) ) Godnatt! ♥

Bild från vår hemligakväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0