Skolfoto!

Hejhej!
Äntligen har jag lite tid till datan!
Måndag igen, segaste dagen i skolan! Så skönt att ha den avklarad nu & sen imorgon har vi studiedag, häärligt!
Skolan idag gick bra & trots att den är så seg så gick de faktiskt snabbt. Kollade på film på två lektioner med så ändå rätt slappt ;) Fick våra skolfoto idag med, som vanligt blev jag inte nöjd. Men de blir jag aldrig, men bara ett foto , right? ;)
Skulle egentligen åkt till stan idag och träffat Pernilla, men de blev inget, synd!

Nej nu ska jag gå , vi hörs mer senare! ♥

Såhär blev dom, på klassfotot så ser jag jätte sur ut & ändå log jag skit mycke tyckte jag.




Kommentarer
Postat av: linnsyster <3

dina foto blev skit bra gmn ! <3

2010-10-05 @ 08:23:11
Postat av: feliciaa((:

nejj va söt du blev!!((: (L)

2010-10-05 @ 20:25:15
URL: http://www.feliciastedt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0