Helg!

Hej!
Skönt att de är fredag idag för jag är riktigt trött, fast får ingen vila från skolan ändå eftersom jag ska ha so prov på måndag så får plugga i helgen ändå, jaja nu ska jag inte vara så negativ! ;)
Skolan idag gick jätte snabbt, var helt slut efter gympan idag med, behöver få bättre kondition! haha. Slutade tidigt idag & sen stack jag hem och har precis ätit och sånt. Så nu ska jag börja packa för sen sticker jag till pappa & senare kommer sofia, trevligt trevligt!

Men nu ska jag sätta på musik & börja packa! Vi hörs mer ikväll! Puss ♥


just nu.

Kommentarer
Postat av: anonym

hur många hål har du i öronen ? ;)

2010-10-01 @ 15:49:02
Postat av: anonym

kan du inte lägga ut en bild på öronen med ? ;)

2010-10-01 @ 15:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0