Godnatt!

Hej!
Just nu sitter jag i sängen med datan i knät, lyssnar på musik och läser lite i häftet som jag har prov på imorgon, usch jag önskade de va sommarlov imorgon, redan fruktansvärt trött på allt! Men men nu är de jue inte så utan nu är de nästan två hela terminer kvar & dom ska jag klara av!

Varit hos farmor och farfar nästan hela kvällen, längesen jag var där så länge, men träffar jue inte som så ofta längre så får ta sig tid till det när man kan!
Ska snart krypa ner under täcket, behöver sömn känner jag om jag ska orka med hela dagen imorgon för efter skolan ska jag träffa pernilla på stan och de ska bli jätte kul, verkligen!
Men vi hörs imorgon! Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0