Bloggpaus?

Hejsan!
Sitter just nu och tittar på tv och äter & har precis dränkt håret med min nya inpackning!
& vet ni vad? Jag har faktiskt inte plattat håret på två dagar, bestämde mig för att ha ett "plattångs förbud" så ska se hur länge jag klarar det nu ( eftersom att jag har lockigt hår så plattar jag mitt hår varje dag annars )
Skolan idag , gick jätte snabbt! Fick reda på hur de gått på alla prov och så, blev inte alls nöjd! Jaja, ett prov? Man kan visa på så många andra sätt vad man kan och inte kan!
Nej nog om skolan nu! Nu är de helg och sen prao, fast vi fick reda på idag att vi ska ha två prov efter praon, så inte slipper man skolan för det..
Blev inte att träffa felicia idag, väldigt synd! Fast det blir fredagsmys med familjen, men mysigt de med! ;)

Funderar på att ta en bloggpaus nu , känner att jag inte har något kul att blogga om just nu bara om min vardag & de blir jue uttråkande att läsa de hela tiden, eller vad tycker ni?  ♥

Bild från i tisdags.


Kommentarer
Postat av: syster

INGEN BLOGGPAUS NU HÄR VA??? ;o <3333

2010-10-09 @ 11:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0