Anledning till den dåliga uppdateringen!

Hejhej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid alls till bloggen!
Var hos sofia länge igår & sen somna jag rätt snabbt när jag var hemma igen, därför blev de inte något mer bloggande igår.

Just nu sitter jag hemma hos pappa på golvet med den gamla datorn och lyssnar på musik.
Ni anar inte vilken träningsvärk jag hade när jag vaknade imorse, har inte varit med om värre asså! haha, fast de är väl bara ett tecken på att man har tränat hårt, ellerhur? ;)
Skolan idag gick rätt så bra, fast de regnade riktigt mycke när jag skulle cykla i morse så va helt genom blöt när jag kom till skolan, fast jag var väl inte ensam om det ;)
Äntligen färdig med alla inlämningsuppgifter , läxor & prov! För denna veckan & nästa iaf (;
Ska snart hem till mamma igen så vi hörs mer då, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0