vila i frid.

förlåt för den dåååliga uppdateringen men på grund av de som hände igår så har jag inte haft lusten.. (jag berättar längre ner vad som har hänt)
uppdaterar lite från igår, var i skolan & allt var skit så jag kunde inte hålla gråten inne, så jag kanske ska börja snacka med min kurator igen nu när jag ska över gå till min förra skola..
aja, slutade vi tre sen stack jag upp på stan och mötte sofia , hon skulle till frissan så jag hängde med henne sen drog vi och köpte godis (a) stack hem här, mamma bara sofie? jag bara ja? hon bara de har hänt en sak jag måste berätta , jag bara NEJ NEJ NEJ NEJ, jag vill inte veta!!!! hon bara sofie, du måste veta för du kommer få reda på de sen.. jag bara NEJ NEJ , är de ngt äckligt ? mamma bara nej inget med blod.. jag böla som ett svin & tog händerna för öronen mamma bara du vet sofie i veddige? (min neskusin) hennes mamma har dött.. jag hörde de svagt & bara skrek NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ , & både mamma , jag , linn & sofia bara grät.. jag visste inte var jag skulle ta vägen , jag bara säg inte hur, jag vill inte veta.. men sen åt vi och jag snackade me sofia, vi försökte få lite andra tankar och pluggade och krängde vårt godis.. sen stack sofia hem & jag tog bara de lungt..
jag ska berätta mer nu..
Sofie min neskusin , hennes familj & min familj umgås mycke, har gjort de sen vi var små och dom bor i veddige så jag brukar åka dit när de e lov eller så kommer sofie upp, och jag träffade dom senast i somras när jag var där, men iallafall så tog sofies mamma Annika livet av sig, jag kan fortfarande inte förstå alltiing, de e så många frågor men inga svar.. Sofie var på klassresa med sin klass så hon fick åka hem, & fy fan , de e så hemskt.. Men de e ngt hon har valt & hon mår bättre nu hoppas vi! Vi saknar dig Annika Nilsson!

lte från idag, vaknade och bara tog på mig ngt, var helt chockad och massa skit, kom te skolan iallafall och hade först engelska, men lärarna tyckte jag skulle åka hem för de som hänt, så jag och mamma åkte till mormor & morfar för vi behövde verkligen prata.. Sen hem igen och sen dess har jag suttit här & funderat på allt..
ska inte göra ngt speciellt nu , andra avenyn ikväll (y)
nej nu ska jag dra mig till en varm dusch, vi hörs,:)

jag just nu, inget smink & ja bölat så ser helt fuckad ut men ändå, ni får stå ut med det..


Kommentarer
Postat av: emeliedössing

fyfan, pappa hade med hört det.

så han sa det t oss. så jävla hemskt :'(

du o jag har varandra som tur e !

o jag älskar dig somfan neskusin.

o saknar dig enoormt mkt!

2010-03-11 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0