tiiiiisdag & mitt liv börjar ordna upp sig ! :)

hallojsan allihopa :))
är lite gladare idag , igår var allt rasat & skit, men min mamma är fantastisk & mina vänner såklart! Jag & mamma snackade mycke igår & de va riktigt skönt, mamma du förstår inte hur jävla mycke jag älskar dig!
idag var de lång dag i skolan idag -.-'
matte , hemkunskap , religion & bad.. efter skolan åkte jag med mamma hem & vi stack och handlade sen hem , satte mig vid datan lite , åt & nu sitter jag här & mååååste ta fram böckerna & börja plugga , sååå drygt! -.-'
aja, skulle kanske följt med emma & natta te tollarp men plugganadet satte stop , så william skulle kommit men han svarar inte mig nu :(  så de blir väl inget..
ska se några nya filmer ikväll ;d eller nya & nya , nya på min data i allafall (a) sen bara ta de lungt & pplugga också ):
men finns på mobilen (y'

gammal bild & ny redigerad (: & brist på bilder har jag också..

Kommentarer
Postat av: melissa

sv: jaa de är bra:)

2010-03-03 @ 17:26:45
URL: http://melissass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0