onsdag, & ingen rubrik..

haj alla mina fina läsare!
just nu sitter jag här framför tvn men borde egentligen plugga matte -.-'
idag har de inte hänt ngt speciellt, bara de vanliga, skulle träffat fredde idag men han svarar inte mig, varför bara dissar alla mig :(
idag har jag inte haft ngn lust att äta , är så trött på all mat känns de som, alltid samma bröd & inget är gott längre, jag vet inte varför de känns så, men jag får jue lära mig leva med det eftersom jag kommer ha min sjukdom resten av mitt liv..

Fick en kommentar innan av en sån som typ äger blogg.se & hon skrev :
SvenskaBloggar.se om trött, trött & mer trött! ;o:
hej jag ska inte klaga på din blogg eller nåt med den är lite tråkig ,
tips :
1.gladare färger tex rosa
2.skriva mycket om mode
3.inte så ihop tryggt utan mer lätt skriva enkla saker
4.outfittar
5.visa att i din blogg kan du skriva allt mellan himmel & jord.

om du gör detta kommer du genast få er läsare!
du behöver inte göra detta men jag är en blogg designer som hjälper folk med just blogg designer.

om du vill kan du framhäva ett mål till dej själv att få många läsare .

All lycka till!

/Karin Engstet



okej de är snällt att hon skriver & tipsar mig , men åh fick sån dålig känsla, jag har ingen bra fantasi & sånt , men jag har en blogg för att skriva av mig lite, okej jag vet att jag har varit dålig nu , men jag kan inte sånt här :p ;s
imorrn blir jag blonadre :d så de kommer nya bilder :)
nej nu ska ja gå ner lite på mitt rum & byta om te myskläder & plugga lite matte ,
puss&hhheej ;*

jag just nu, osminkad & cam bild ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0