mååndag , ny månad & skkkkkkolan kan ta & suga av mmig bakifrån ! ;o

hhhajsan alla (:
just nu sitter jag bredvid sofia och vi sitter & latar vid datan som vanligt (a)
skolan börja idag igen, de suuuuuger hårt! , men slutade tidigt ett plus på de iallafall, mitt lov har vatt sådär, de börja bra och sen hände de lite saker & de slutade sådär också..
aja, hade svenska , engelska & no , mamma hämta mig , hängde me te maxi & sen hem & åt bara tog de lungt sen stack jag ut och mötte sofia , vi drog hem te henne och hämta hennes data sen hem te mig & nu sitter vi här nördar oss , ska nog snart se film ;d
mår lite bättre idag , men de e ngt som är fel , de känns som ngt fattas..
aja de blir väl bra någon gång, william du är underbar ska du veta!, tack för du finns!
jag har bestämt mig för att inte lägga upp dagens oufit varje dag utan bara ibland.
ha de bääst, pusss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0