stan.

Hej bloggen!
Kunde inte blogga igår, men nu skriver jag iallafall.
Igår åkte jag in te stan och mötte mamma , vi gick och åt och jag köpte två linnen.
Sen när vi kom hem satt ja ute hela tiden. Senare träffade jag ludvig :)

Idag, vaknade tidigt av alla maskiner dom håller på med här nu och kunde inte somna om så jag gick upp och fixade mig & så, sen åkte jag med lillasyster in te stan , köpte två linne och en kofta.
Sen kom vi hem för en stund sen och nu håller jag på att göra vid mig för vi ska snart till stan igen.
Ska sova hos pappa inatt , så de kommer bli lite dålig uppdatering eftersom vi inte fått dit internet än.

Men nu måste jag fortsätta, så vi hörs kanske senare eller imorron. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0