Hos sofia.

hejhej!
förlåt för att jag inte skrev någonting igår, men precis när jag skulle skriva så slutade mitt internet fungera och i morse funkade de inte för vi ska göra om vår uppfart och dom började idag så hade dom grävt av sladdarna så uppdateringen kommer va lite dålig nu, tyvärr..

Men ja , nu är jag här iallafall & bloggar från sofias data.
Bröllopet i helgen var jätte fint , verkligen! & jag lägger upp bilderna så fort mitt internet funkar igen.
Min helg har varit både bra och dålig, men det är inget jag skriver om här.

Idag har jag och sofia varit på stranden & jag har bränt mig igen :(
jaja, nu sitter jag hemma hos sofia och vi har precis duschat och gjort vid oss & ska snart äta, sen tror jag vi ska gå ut en liten stund.

nej nu måste jag gå, men vi hörs! Puss

Hittade en gammal bild på mig och sofia från sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0