trött & fryser ;s

hajjsan ((:
nu sitter jag här, min dag har varit riktigt mysko,
har ångest för ja sov så länge, men e jue sjuk så, sen typ åt ja satte mig vid datan, la mig framför tvn, sen kom alla hem -.-' gick ner på mitt rum & läste lite, typ en timme ;oo somna :p sen åt ja typ minilite mat, ingen lust att äta )): så tog bara lite flingor ist.. :p satte mig vid tvn igen, & nu sitter jag här, vilket jävla liv man har ;o
& mer snö kommer de med, kallare också "/
men nu ska ja bara vänta på att klockan blir andra avenyn sen kanske kolla film, men finns alltid på mobilen :)
men ha de bäst ;*
                                   

erikottofredrikjohansson, du är bäst & riktigt saknad! <3


Kommentarer
Postat av: t a v a '

hhe okej :) men den du har just nu är ju skitfin , du har bytt design ;d

vem gjorde designen ? :)

2010-01-27 @ 20:48:45
URL: http://ttavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0