RÄDD ;oo

dagen har varit rell konstig, både dålig & bra..
vaknade, var skit pigg ;o så fixade mig, åt & gjorde vid mig, riktigt kallt ;s
aja, lång dag i skolan, börja dåligt, men sen fyfan vad jag & pernilla hade kul ((;
efter skolan gick jag & pernilla te bussen, & shhit värsta saken hände ;oo jag ska berätta snart,
sen stack jag te stan, mötte mamma & syster, sen fixa vi några saker, sen stack vi hem , nu sitter jag här & ska äta nu sen träna med sofia ;dd
nu ska jag berätta, när jag & pernilla gick från skolan så såg vi en bil som stannade & tog upp ngn, & han satte sig i fram sättet, dom var fyra då, & vi tänkte inte mer på de, men efter typ två sekunder så kom de en bil & stannade efter dom & sprang ut & öppna deras bli dörr & sa ut ur bilen & händer på taket! & dom bara satt kvar , sen hjöde han rösten, han bara UT UR BILEN NUUUU!!!! fast sen såg vi inte så mycke, men ja kolla snabbt bak igen & jag bara : PEEEEERNILLLA , HAN HAR PISTOL :OOOOO hon bara: VVAA? VAFAN ÄR DETTA?:O jag bara: JAG VET INTE, sen sprang vi över te andra gatan & var skit rädda ;o pernilla bara: MEN VARFÖR GÖR FOLK INGET?!:O jag bara: VET INTE:O sen var där en tjej eller kvinna :p som bara: ja, jag såg er & tänkte förfan tjejer öka tempot & var skit rädd, jag & pernilla bara: awe, hon bara: men han är nog polis han med pistolen, pernilla bara: är du säker? hon bara: nej, vi kanske ska ringa 112, eller kan kanske redan har gjort de om han är polis jag bara ja, men de kanske är lika bra? ( så såg hon att jag hade mobil) men fega jag våga inte ringa så hon gjorde de, & precis när hon gjorde de så hörde vi att polisen kom, & dom körde åt fel håll & vi vinka & sånt, men sen vände dom iallafall och jag & pernilla sprang te bussen, sen åkte vi förbi & då typ hade dom slagge me polisen eller ngt :o
de kändes verkligen som jag var i en film, helt overkligt :o
asså vi var skit rädda ;o
menmen, sånt är livet...
ha de bäst, puss & hejj ;* 
                                     

blandade tankar om de..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0