hissar & dissar enligt mig :)




Hissar:
börja på vä - för ja de känns bara bra att få träffa alla igen.
fredag imorron - för om jag är frisk kanske jag ska träffa sofia.
alla vänner - hur skulle man klara sig utan vänner? de går bara inte! dom finns alltid där när man behöver dom, & jag hoppas dom vet att jag alltid finns för dom också.
bloggar - för de e så kul att kolla på andras & få idéer och se hur andra har de (: & sen kunna skriva på sin egen & få skriva av sig lite.
Dissar:
snön
- för de e så kallt allmänt jobbigt.
sjuk - för de e skit jobbigt & tråkigt..
personer som leker - jag hatar personer som tror dom är något, varför kan dom inte bara vara sig själva, man kan inte hjälpa att man är född sån, de e bara att vara stolt.


de va mina hissar & dissar ((:


Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej,kanske ska börja se det då!* Fin design, när fick du den?

2010-01-28 @ 15:51:04
URL: http://aamandasss.blogg.se/
Postat av: Amanda

okej :)

2010-01-28 @ 17:09:41
URL: http://aamandasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0