helgen ;d

min helg har varit toppen ;d
fredaag: gjorde inte så mycke, sjuk -.-' så var bara hemma & vilade..
lördag: sofia kom ;ddd har redan skrivit vad vi har gjort (a)
söndag: vaknade bredvid sofia typ vid ett -.-' gick upp åt & gjorde vid oss, stack hem te sofia vid typ tre, fixade & sen stack vi & träna, nu sitter jag här och har precis fått en ny mobil av pappa & sen får ja en ny på tisdag också ;dd aja, ska snart upp lite sen bara ta lungt & nana kudde ((:
men ni får ha de bäääst, pusshejj ;*
                                                    
sofia & jag på gymmet, var bara tvungen :)


Kommentarer
Postat av: amanda

Okej , men mig är det bara bra !



Tack söötnos ! Hur gammal är du ? ;)

2010-01-24 @ 21:30:30
URL: http://aamandasss.blogg.se/
Postat av: soffia

hahahahha , som jag ser ut!! ;pp (L)

älskar dig ! <33 (a)

2010-01-25 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0