HAR INGEN RUBRIK ;S

haaj alla ;d
nu sitter jag här & har precis läst massa olika bloggar, har lärt mig lite nytt ;d så från och med nu kommer jag lägga in "dagens outfit" varje dag, eller iaf försöka :)
har vatt hemma idag med, inte gjort alls mycke mer än legat framför tv & datan, fast jag var ute en liten stund innan, skönt att få luft med ((: känner mig lite bättre nu så får se om jag går te skolan imorrn, ska iaf plugga lite matte snart.
ett sms skadar inte! :))
ha de bäst puss&hej;*
                                                                                 

dagens outfit,

skinleggings - bikbok.
linne - cubus.
adidas tröja - stadium.


Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Ja, den brun utan sol är sjukt bra! Älskar den. Man blir brun jättesnabbt. Rekommenderar den :)

2010-01-28 @ 21:59:12
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0