tisdag , lång dag..

lång dag i skolan, pernilla mitt socker jag älskar dig !
vaknade gjorde vid mig & stack te skolan, hade nationella te lunch fast eftersom ja bara går i 8 så e de bara träning , sen hemkuskap & bad, sluta tre , mamma hämta mig,
stack hem & somna :o idag var syrrans klass i final men dom förlora men men dom har kommit skit långt ändå :))
åt & nu sitter jag här, blir ingen träning idag, har ingen ork & mår inte helt okej :((
ska bara ta de lungt i kväll, men ni får ha de bäst , puss & hej :*

dagens outfit , ingen bild, har blivit dålig på de men min data e sönder så kan inte lägga bilderna ngn stans )):
jeansleggings - h&m.
lila linne - cubus.
svart kofta - ullared.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0