svar på frågestunden

 från: a.
är inte du kompis med hon sandra, vet inte hennes efternamn?!
svar: menar du sandra lindqvist eller wimhed:p , jag är inte kompis med sandra lindqvist men med wimhed är jag.

från: fatima.
            frågor:             svar:
~ vinter erl sommar? sommar
~ glass erl läsk? glass
~ katt erl hund? hund
~ hus erl radhus? hus
~ kännar du pengar på din blogg? nej
~ när började du blogga? förra året, typ november fast har bloggat innan också.
~ vrf bloggar du? för de e skönt att skriva av sig & ja jag tycker de e kul.
~ hur många syskon har du ? en "riktig" och fem "låsas"
~ sjö erl strand? strand
~ hawaii erl thailand? vet inte
~ fredag erl lördag? lördag
~ Vad är din stjärntecken? skytt
~ Favorit sport? gymmet hah:p
~ Varför då?(just den valda sporten) för de e så skönt att gymma :p
~ äpple erl päron? äpple
~ svart erl vit? svart
~ eget rum? ja
~ vilken skola går du på? haha, säger nt :p
~ vad tycker du själv om dig ?(en bra vän,pålitlig m.m) haha vet inte, tänker mycke är nog min starka sidan
~ sjunga erl dansa framför 1.000 publik? dansa
~ engelska erl spanska? engelska
~ är du snabb på att springa? nej
~ platt tång erl lock tång? plattång
~ cider erl öl? cider
~ fanta erl cola? cola
~ vem är din allrabästavän? my
~ vem är din bästavän? sofia
~ vem av dina killkompis är roligast? simon
~ vem av dina tjejkompis är roligast? pernilla
~ vilken är din favorit mat? typ , potatis sås och köttbullar
~ ris eller pomme? pommes
~ kött eller biff? kött
~ kinamat eller thaimat? kinamat
~ varför är du så söt? de kan jag inte svara på eftersom jag inte är det.
~ vad har du för kamera? sanyo tror ja den heter :p
~ favorit låt ? hm, finns många.
~ färgat håret nån gång ? (vilken färg/färger isånnafall) ja , hm, blont, svart och mörkare brun.

från: anonym.
varför var du en player innan? :)
svar: jag har aldrig varit det, i början kan de vara svårt, man vet ingenting. Men jag har lärt mig mycke av det!, jag har aldrig playat någon och de skulle jag aldrig kunna göra heller!

Kommentarer
Postat av: a.

ät inte du kompis med hon sandra, vet inte hennes efternamn?!

2010-02-14 @ 17:36:25
Postat av: a.

varför är ni inte vänner om man får fråga?

2010-02-15 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0