sööndag & skolan imorrn igen , dööööööör -.-'

haaalloj (:
sitter här just nu, vill bara slå någon , bara gråta, jag måste bara få ut mina känslor & jag tänker göra de på bloggen..
fast först ska ja berätta om dagen :)
vaknade av att klockan ringde kvart i åtta men somnade om så mamma väckte mig tjugo över åtta -.-' skyndade mig så var ute rätt tidigt ändå :) idag tjäna jag typ hundra kronor och sen all dricks också :d
kom hem vid tolv och då stack jag, mamma & syrran te rusta , hade inget att göra -.-' sen kom vi hem , satte mig lite vid datan & snackade me william & han skulle komma hit ;d så fixade mig sen stack jag och mötte natta och vi gick te bussen men williams buss kom inte så skulle han & simon ta nästa men den kom inte heller :( så de blev inget.. så vi gick hem, nu måste jag plugga hemkunskapen -.-' sen fixa allt me tidningarna & kanske ringa sofia sen sooooooova bort all skit ..
ha de bääässt  , puuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0