söndag, de tråkigaste -.-'

hhaaj alla bloggläsare :)
just nu sitter jag hos sofia och hon byter om , :p
vår kväll igår var perfekt :d, såg film och satt på datan, & godis såklart, vi träffade ludde och simon en liten stund också, längesen , så de va kul :)
idag har vi vatt som två lathögar :o vaknade och gjorde frukost sen satte vi oss och kolla på film efter film och de har vi gjort tills nu, & ja somna några gånger :p men nu ska vi snart ner te gymet.
har inte kunnat lägga in ngn bild, för de funkar inte att flytta över bilderna från mobilen så fixar de när jag kommer hem, men här kommer iallafall en bild (från webbcameran så lite dålig)
ha de bäst , pusshejj ;*

sofia , du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Det har varit jätte trevligt att "ha" dig här hela helgen. En mamma mår bra när hon ser att sin dotter får vara sig själv med en vän, en riktig vän. Du får komma när du vill. Puss o Kram

2010-02-07 @ 18:04:24
Postat av: sofia <3

sofie , du är bäst <3

ttack för helgen gumman <33



ingensofiajönssonutansofiemånsson (L)

2010-02-07 @ 19:02:26
Postat av: Barbienadja

Sv: Okej, hade du kul i helgen då? Jag festade både fredag och lördag så jag är helt slut idag :)

2010-02-07 @ 20:39:32
URL: http://nadjas.se
Postat av: sarah gullunge

japp :)

2010-02-09 @ 12:42:19
URL: http://sarahgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0