måndag & skolan igen -.-'

halloj alla bloggläsare :))
just nu sitter jag här och har precis gjort hemkunskapsarbetet -.-' snart klar iallafall (y'
dagen har väl varit okej, inget speciellt har hänt mer än en ny tjej i klassen och pernilla är inte där på hela veckan :( tomt utan dig!<3
hade nationella idag i svenska, skulle skriva uppsats, gick väl okej, hade eng och matte, slutade tio i ett :)
mamma hämta mig & stack hem, har inte gjort så mycke idag, skulle träffa sofia men hon orkade inte den latisen, haha nej ja skoja, (;
så har pluggat lite & sånt, -.-' inte vatt så aktiv på bloggen idag för som ni vet är min data sönder och dom andra är upptagna och sånt så kommer nog inte vara så aktiv denna veckan"/ ingen bild på dagens outfit heller , men jag skriver ist, till dig som komenterade och frågade varför jag inte är vän med sandra, jag kan inte svara dig, jag säger inte de om du inte berättar vem du e.

svarta joggingbyxor med mitt namn - intersport.
svart linne - cubus.
vit tröja med texten "i (L) gbg" - göteborg , ngn sån konstigbutik :p.
svart kofta - ullared.

håret - plattat och bara nersläppt men uppsatt hemma med fläta i luggen.

pusssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0