lördaag & mår mycke bättre :d

godmorron alla bloggläsare, :)
just nu sitter jag här och har typ precis vaknat & sånt, ska bara vänta på att alla ska vakna sen äta frukost och göra vid mig , sen vet jag inte vad som händer, kanske ska te stan eller ngt och fixa alla (L) dag present te mamma, mår mycke bättre nu & de e riktigt skönt :d
mitt liv leker :d men om de bara hade kunnat va sommar så man kunde vara lite brunare för just nu ser jag ut som en snögubbe :o men nej de bara snöar mer & mer -.-'
men nu tjatar min halvbror att han vill ha datan, så vi hörs sen , puuss ;*


Kommentarer
Postat av: L i n a

vsg :) tack ! ;)



vad händer idag då? ^^



kramis

2010-02-13 @ 09:46:54
URL: http://liiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0