lite från igår, världens misstag..

haj alla bloggläsare :)
här  kommer allt från igår, hände faktiskit rätt så mycke..
var jue ute me tidnigarna på morronen , kom hem & fixade mig och sånt, sen tog jag bara de lungt och sen sa erik att han skulle te vä & han ville träffa mig så jag drog te natta & där var erik & viktor , skit längesen jag träffade dom ;o aja, bara satt & snacka och sånt & jag blir alltid så blyg när jag träffar människor jag inte träffat på länge så sa inte så mycke, sen drog ja hem och åt, stack te natta igen och då hade william, simon och emma också kommit, jag och emma har varit ovänner sen somras typ , men vi snackade faktiskt mycke ändå så har typ ordnat sig, känns skönt, :)
sen kolla vi bara på tv och massa sånt sen stack viktor vid typ åtta och vi va kvar och kolla på tv,  jag tänker inte berätta mer här vad som hände sen, men jag gjorde ett SJUKT STORT misstag, (om den personen läser detta så menar jag inget illa mot dig!)
sen stack erik, william och simon med bussen vi tolv & natta, emma & jag stack också hem då, somna typ två -.-'
pppuss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0