hos sofia :dd

hhaj alla bloggläsare, sitter här sofia nu ;dd
toppen dag idag än sålänge :)
vaknade sent , -.-' så missa bussen men mamma skjusa mig,
hade gympa först, sen eng och sist träning på nationella (stavning) , sen slutade vi ett :D:D
mamma hämta mig, stack & hämta syster sen min halvbror, hem & åt, duschade och gjorde vid mig sen kom sofia :d, packade sen strack vi och köpte godis, :) nu sitter vi här hemma hos henne och ska snart äta, sen kolla på film & kränga godiset, har blivit dålig på att blogga nu, ingen dagens outfit på länge, men jag lovar att bättra mig ;d
skulle egentligen träffat ricardo hela helgen men de blev inget )):
finns på mobilen , ha de bäst pusshejj :*

hardest gammal bild på mig och syster, men jag älskar dig (L)

Kommentarer
Postat av: ~Fatiima ^^ <3

hejj , är det bra med dig ? :p

2010-02-06 @ 00:25:19
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0