hemma igen )):

hhaj alla bloggläsare , just nu sitter jag här och pratar med sofia & ludde på skype & kollar på let dance ;d
har typ precis kommit hem från sofia, har haft lika kul som alltid, fast idag har vi inte gjort alls mycke, kollat på film & datan och bara tatt de lungt, men de behöver man också (a)
aja, ska inte göra så mycke mer än fixa allt klart te imorrn sen försöka lägga mig tidigt  för ska upp typ sju imorrn, -.-'
tyvärr ingen bild på dagens outfit för de separ jag tog bild me min webbcamera men vet inte hur man lägger in dom:(           ngn som vet? 
jag skriver iallafall (:
svarta strumpbyxor - lindex.
grått linne - cubus.
blå & grå tröja - vet inte.

hörs nog TIDIGT imorrn om jag startar datan innan :)
smaaaack ;*

jag nu, tagen me webben från skype :d


Kommentarer
Postat av: Kött fy fan!

Hallå Där Kött Å Blåbär!

2010-02-27 @ 00:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0