fredaag & studiedag :d

hhajjsan, :)
de dampar här nu ;s dom två inläggen under ska stå på igår ;s men de står idag , bara så alla vet så skrev ja de igår.
aja, just nu sitter jag här och lyssnar på musik, har typ precis ätit och gjort vid mig.
ska nog träffa fredde idag :d , hoppas verkligen de går idag för jag saknar dig något otroligt!
idag kommer pappa upp hit så de blir att sova hos farmor & farfar, & ska få träffa min älskling också om pappa ger sig (a,
riktigt gött att ha lov nu!, på måndag drar mamma, syrran, sofias mamma, jag & sofia te malmö :d
ska snart gå ner och packa & sånt.
dagens outfit:
strumpbyxor - h&m.
blått linne - bikbok.
svart & vit randig tröja - ginatricot.
håret - plattat och nere.

Kommentarer
Postat av: natta

men VADÅ LYXXX :o

själv gick man i skolan :(((<3

2010-02-19 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0