dddddålig uppdatering :ooo

har blivit riktigt dålig på att uppdatera, skrev inget igår )): skriver allt nu ist,
igår, lång dag -.-'
 vaknade & var helt död för somna typ tre, men snacka me ricardo (: (L)
aja, stack te skolan, dryg dag -.-' slutade typ kvart över tre men vi badade sista så var inte hemma förrens typ halv fem , aja åt & sånt sen stack jag & sofia och tränade, riktigt skönt, stack hem duschade & sen snacka ja me världens bästa te typ två eller ngt, asså du e fantastik! somna typ dirre sen :p
idag, vaknade vif typ sju & snabba mig men missade bussen så åkte me mamma & somna i billen :p ;o aja kom te skolan, & när vi åt frukost så lärarna bara, hur många timmar har du sovit inatt? , ja bara, fler än igår, tobbe bara ja de e jue bra, ja bara aa, han bara men gå och lägg dig & vila innan vi börjar eller ta kaffe eller luft, jag bara nej de e lungt, han bara jaja, sen på engelskan, marita bara amen sofie åk hem du e jue skit trött, jag bara nej de e lungt då missar jag bara en massa , hon bara men du måste må bra först, jag bara nej då de e lungt, sen hon bara: äh, tobbe skicka hem henne nu, jag bara nneeej :p dom bara jo, de e jue hemst & se när bokstäverna rullar i dina ögon:p sen ringde tobbe mamma så hon hämta mig , stack hem & somna dirre, vakna vid två -.-' skiiiit hungrig ;o somna igen & vakna lite sen gick ja upp vid halv fem , åt & nu sitter jag här och snackar me moa & ricardo (:
sen e de andra avenyn (yy'
men ni får ha de bäst :*


Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Det är bara bra med mig med. Vad gör du? :)

2010-02-04 @ 13:03:07
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0