dåligt med uppdatering.. "/

tyvärr har jag varit riktigt dålig på att skriva denna veckan, men jag har inte haft orken & lusten..
aja nu skriver ja lite om veckan iallafall :)
i måndags var jag, mamma , syrran, sofia & hennes mamma i malmö & shoppade :d
jag kanske lägger in en bild på vad jag köpte, men kan inte nu för har en av kläderna på mig ;p men aja jag skriver de.
när vi skulle ta bussen te stationen i malmö så gick bussen i sönder så vi var typ nära på att missa bussen & sen skit drygt på tåget hem , vissa fick hoppa av i lund för de var för fult så vi kunde inte åka iväg -.-
en tröja me typ små rosor på - gina tricot , 149 :-
en midjekjol me typ blommor på - gina tricot , 149 :-
strumpbyxor - lindex , 99 :-
fyra par strumporlindex , 99:-
tre spets trosor - lindex , 120 :-
i tisdags gjorde jag inte alls mycke, var hemma och passade min ena halv bror & bara tog de lungt för dom andra var på thimmies match hela dagen i tollarp -.-'
i onsdags så var vi typ lite i stan & fixa lite saker, sen kom my ;d riktigt längesen vi träffades så ja vi snackade & så sen stack hon för mamma jag & syster skulle te broby och lämna syrran , sen när vi kom hem så hade dom brännt maten så vi fick äta pizza , (a):d
idaag, ska nog bara ta de lungt nu för egentligen skulle vi åkt skridskor med kusinerna men de blev inget, så ska nog träffa sofia senare :d, men vi hörs sen :)
haaa de riktigt bääääst!
puss&heej :**


Kommentarer
Postat av: linn

hajj gumman, sjukt fiin bild på dig!!, åt ni aldrig stecken?, fyyy vad synd om er!! love u ses i morrn(L)<33333

2010-02-25 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0