dåligt med uppdatering , har jue ingen data :((

haaj alla bloggläsare, kunde inte blogga igår för var inte hemma på hela dagen så när ja kom hem somna ja, men iallafall, sammanfattar dagarna :)
igår : lång dag i skkolan -.-', hade religion,matte hemkunskap & då skulle vi gå te maxi för att kolla priserna te hemkunskapsarbetet :p, sen bad fast ja bada inte.
stack te stan och mötte sofia, beställde ny tid te frissan så nu ska ja snart bli blondare ;dd
sen hämta mamma & dom mig i stan så stack vi te kusinerna och moster, där va också lona (mormors syster) och mormor & morfar :) va där hela kvällen, åt semlor också , de e jue fettisdagen :d sen kom vi hem typ vid tio så somna dirre.
gårdagens outfit:
jeans - bikbok.
svart linne - cubus.
rosa och svart adidas kofta - stadium.
håret - uppsatt och vanlig fläta i luggen.

idag: hade sovmorron :d vaknade vid halv åtta, gjorde vid mig och sånt sen stack jag, andré & mamma te tandläkaren för andré skulle va där före mig , & ja hade ett hål -.-' har aldrig lagat en tand, skit rädd ;o
aja, stack te bion för skulle se bio med klassen, den va faktiskt bra, sen stack vi te skolan igen och åt lunch, sen slöjd, stack hem & mötte syster också & ja nu sitter jag här och måste göra hemkunskapsarbetet för de ska va klart imorrn -.-' sen ska ja nog inte göra så mycke ingen andra avenyn ikväll heller, för de fitt os )):
dagens outfit:
grått linne - cubus.
rosa linne - bikbok.
svart midjekjol - bikbok.
svart kofta - vet inte.
strumpbyxor - h&m.
håret - vågit och en klämma i luggen.

tyvärr inga bilder på outfit men lovar att bli BÄTTRE på de! :)
puss&heej;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0